One-way ticket to the dancefloor

Kom nyss hem från Skövde, med tomma händer dock. Drog dit en sväng direkt efter skolan med pappa och mina systrar. Ellen ska på 70-/80-tals parketten på fredag och hade tydligen hittat något där som hon skulle köpa. Undertiden hon fixade det kollade jag och Evelina efter bikinis och jeans men hittade inget. Efteråt möttes vi upp och tog en mysig fika. Nu har jag hamnat i soffan och ska alldeles strax fixa någon form av kvällsmat innan jag hoppar in i duschen. Har egentligen sovmorgon till 9.45 imorn men har en tandläkartid kl 9.20. Hoppas på väldigt goda nyheter där!! Vill helst av allt just nu att tandställningen är ur innan min 18års dag den 20:e!


Kommentarer
Postat av: mathilda

japp det gjorde jag :)

tack så mycket :)

2011-04-05 @ 20:30:09
URL: http://privatenblogg.blogg.se/
Postat av: SOFIA

Tack så mycket vännen. Önskar dig en toppen kväll KRAM

2011-04-05 @ 20:54:02
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0