The night falls, my heart calls

Dålig uppdatering även idag, bloggen har hamnat lite åt sidan känns det som just för att jag har så sjukt mycket för mig hela tiden nu känns det som. Direkt efter skolan hängde Lina med mig hem och vi pysslade med lite småsaker innan vi hoppade på bussen in mot stan för att se ett projektarbete i aulan. Rätt grymt var det faktiskt. En kille mimade och dansade till en uppsättning av Michael Jackson låtar. Nu ska jag sätta mig med samhällen en stund och försöka nöta in all denna ekonomifakta innan Daniel kommer och hämtar upp mig. Han ville ha sällskap på donken och det är vad han får för jag har inga pengar.. buhu. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0