Her heart will mend

Har spenderat hela dagen i Skövde tillsammans med Lina därav sen uppdatering. Var på jakt efter en kavaj och vad hittade jag? Jo en kavaj! Hittade även två snygga ringar som kommer piffa upp min outfit lite extra på Fredag. Så fort jag kom hem tog jag ett rejält röj i rummet, kände att det kunde behövas på sina håll. Tog sedan en liten fika med mamma och pappa då jag fick en massa pengar, det tackar jag väldigt mycket för då jag är/var pank. Nu kan jag lägga till resterande på mina presentkort och köpa mig parfymen jag vill ha! Nu ska jag strax ta mig en dusch och sedan krypa ner i min nybäddade säng framför The Hills. Ska upp tidigt imorn för att ta bussen till frisören, yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0