You know you get me high

Har nu suttit och pluggat klart alla de engelska uppgifterna som jag låg efter med. Känns skönt för då behöver jag inte tänka på det imorn. Fick lite hjälp av Daisy som vi ser här ovan, dock somnade hon en liten stund senare och då fick istället lite choklad hjälpa mig. Nu väntar jag på att resterande av familjen ska komma hem då mamma ska baka bröd till kvällsmaten. Tror att jag hoppar in i duschen under tiden jag väntar, lär bli en lång och varm idag!

Tack så mycket för alla era åsikter i föregående inlägg. Det var rätt blandade åsikter dock! Får nog ta en tur till H&M och testa dem innan jag bestämmer mig helt. Vem vet, kanske inte alls är snygga på..?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Guuuuud vad söt katt! Hur många år är den? :)

2011-04-05 @ 18:29:18
URL: http://typisktlisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0