Always gonna be an uphill battle

Nu tar jag bussen in till stan för att sedan möta upp farmor utanför Lai Thai, dags för lunchbuffé på Lidköpings godaste thairestaurang. Sedan väntar en härlig eftermiddag nere vid sjön tillsammans med Amanda, Elin och Sofie som sagt. Det blir troligtivs en massa skratt, prat, musik, bad och sol. Senare ikväll gör vi ett besök på Tofta Pizzeria, evigheter sen jag åt där. Inte varje dag man lyxar till det och äter ute både till lunch och middag!? Sen är ju Erik Hassle på besök i Lidköping ikväll och intar Dina Scenen, men någon tur dit har vi inte planerat.. kanske blir spontant istället? Vi får väl se om jag hinner slänga upp ett inlägg ikväll när mina fina vänner åkt hem eller om vi hörs mer imorn. PUSS

Kommentarer
Postat av: Malva (mkdn.blogg.se)

Superfin blogg!! :)

2011-08-11 @ 11:14:45
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Blopparna - Alexandra

Skönt att ni har sol, här regnar det :(

2011-08-11 @ 11:44:11
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0