Even if I knew my place

Höst, höst, kära höstmode! Är så sjukt sugen på att ha en bunt med feta cash i handen och en hel dag fylld av shopping just nu. Jag och Amanda planerar att ta en heldag i Göteborg inkl. övernattning i slutet av September men det är ju ett tag kvar dit dock.

Nu ska jag hoppa upp från sängen och fixa till mig lite lätt. Sen beger jag mig in mot stan för att slinga om mitt hår eftersom det blev kasst sist. Hoppas verkligen på bättre resultat nu. Sen kommer Sofie hit innan vi drar vidare till Grästorp för att förfesta och ha skitkul. Sen blir det Måndax, ses vi tro?

Kommentarer
Postat av: ika

vad använder du för smink? vilken foundation? kram

2011-08-15 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0