I feel your vibe, it feel so right

Sitter just nu och väntar på att Daniel ska komma förbi sedan drar vi till Amanda där vi ska spendera ett par kvällstimmar tillsammans med våra vänner. Bra avslut på sommarlovet med andra ord för imorgon är jag tillbaka i plugget. Klockan ett däremot så jag får ju mig en rejält go sovmorgon! Har verkligen bestämt mig för att försöka gå in mer för skolan det här sista året så vi får se hur mycket uppdatering det blir per dag. Men jag älskar både er och att blogga så jag ska försöka göra en minimal förändring ang. den. Ni får ha en riktigt fin sista sommarlovskväll allihop och till er som redan börjat plugget hoppas jag hade en bra skolstart! Puss

Kommentarer
Postat av: emma- Photo and a little bit of hope.

hoppas det gick bra! Själv gick min första riktiga skoldag( idag ) superbra och jag är faktiskt ganska taggad till resten av året, specielt då vi ska praoa :)

2011-08-23 @ 15:28:18
URL: http://photoyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0