It burned too hot to survive

Tidigt idag åkte familjen Svensson till Smögen för att njuta av det soliga vädret. Vi hade både fika och lunch med oss, mycket mysigt. Dock var det lite jobbigt då jag fortfarande är väldigt förkyld men jag klarade det. Det blev visserligen inget dopp i havet men jag överlever för det. Ellen fick ur sig förslaget om att åka till Nordens Ark så efter ett par timmar gick vi in genom entrén till en djurpark. Tänka sig vad planer kan ändras snabbt. Det var iallafall en mysig dag tillsammans med min familj. Som avslutades med ett spontant besök på Cubus i Överby på vägen hem, med mig ut fick jag en längre stickad kofta.

Nu ska jag ut till köket och göra kvällsmat med mamma, kycklingspett står på menyn! Sen tar jag med mig filmen "You Again", som jag inte hann se på igår, och cyklar mot Amanda där en myskväll väntas. Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack desamma! :)

2011-08-09 @ 20:18:54
URL: http://josefineekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0