Like the stars hold the moon

Godmorgon sömntutor! Solen skiner ute idag och himlen är blå, underbart. Dock blåser det en del men om man ligger stilla så borde man inte ha ont av lite vind. Funderar nämligen på att dra på mig bikinin och inta en plats i solstolen i en timme fr.o.m. nu tillsammans med lite Miley Cyrus ur högtalarna. Har fastnat för henne nu, en slags liten period eller något. Speciellt har jag fastnat för låten The Driveway, sjukt bra.

Klockan 16.00 börjar jag jobba i eftermiddag och slutar 21.00, ser faktiskt fram emot att åka till jobbet idag. Plus att jag är så sugen på pengar just nu! Ungdomskväll är det där ute idag också, har aldrig jobbat på en sådan den här sommaren så vi får väl se hur det går. Ska bli kul iallafall. Förhoppningsvis kommer Daniel & Sofie förbi en sväng och gör mig lite sällskap också. Kan ju inte bli bättre isåfall. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0