Time keep slipping by

Nu sticker jag alldeles strax iväg till jobbet där jag kommer befinna mig i ett par timmar framöver. Blev ingen solning för min del idag. Istället har jag storstädat mitt rum med allt det innebär. Fönsterputsning, dammsugning m.m. så nu lär jag sova gott inatt. Hoppas ni får en bra kväll! Bor ni i Lidköping kanske ni ska in till stadsträdgården och kolla på utebion Spiderman? Själv ska jag kika på den imorgon, fast då Grease. Ska även ha en mysig middag för mina vänner innan är det tänkt. Urbra. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: rosaskimrande

Skönt när det är rent och fräscht!

Kram sötnos

2011-08-12 @ 16:50:43
URL: http://rosaskimrande.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0