All that matters are the steps you take


Såhär söt är jag på jobbet, samt en röd fin t-shirt med trycket Skogshyddan och samt ett svart förkläde.

Kom hem från jobbet för drygt en timme sen, jag och min kära kusin Josef var extra snabba idag tillsammans med extra hjälpen vi hade från våra frivilliga. Kändes skönt att komma hem strax efter halv tio. Hoppade in i en varm dusch med detsamma då jag fick cykla hem i kallt spöregn. Nu har jag iallafall lagt mig till rätta i sängen och varvar ner med lite lugna favoriter från Miley Cyrus. Imorn väntas en fullspäckad dag! Halv tolv är det thailunch med min älskade farmor och efter det väntas en eftermiddag med Amanda, Elin och Sofie. Känns superbra att jag har fullt upp nu ett tag framöver, behöver komma på andra tankar/hållas sysselsatt. Mitt förra inlägg fick bli en avskrivning, kände bara hur jag var tvungen att få ur mig orden jag hade inom mig. Men nu är jag tillbaka! Puss

Kommentarer
Postat av: emma- Photo and a little bit of hope.

Ibland är det bra att skriva av sig. :)

2011-08-11 @ 00:01:36
URL: http://photoyemma.blogg.se/
Postat av: Jossan

fin :) Tycker du om Justin Bieber? :D Om du vill kanske du skulle kunna gå in på vår blogg och titta på våran nya youtube-video och säga vad du tycker om den? Handlar om när vi var i London och gick på Biebers konsert, vi träffade till och med honom uranför hans hotell!! hihi, kram :)

2011-08-11 @ 22:18:48
URL: http://jodas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0