You're in a great confusion

Klockan 13.00 var det aulasamling i skolan för alla sistaårselever. Känns faktiskt väldigt konstigt att redan vara äldst. Dessa två år har gått så otroligt snabbt, helt sjukt. Schemat var lite för bra för att vara sant, men som tur är kommer jag ha kvar min måndag som den ser ut. Helt kär i den är jag! Direkt efter skolan drog jag och Amanda till Lai Thai, min fina vän skulle bjuda mig som återbetalning av lite saker. Mycket gott och mysigt i solen. Blev sedan en tripp i stan och med mig hem fick jag en grå stickad tröja, en ring och en bh. Kanske lägger upp bild senare ikväll för nu ska jag sätta igång ett röj i mitt rum och om jag orkar blir det även ett i garderoben. Puss

Kommentarer
Postat av: Elina

gud, du har verkligen en jättefin blogg! :) gillar designen skarpt!

2011-08-23 @ 23:07:09
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0