I'm really feeling this song

I'm back! Har haft fullt upp de två senaste dagarna därav hamnade bloggen åt sidan. Men nu är jag tillbaka som sagt!

I fredags åkte jag och Amanda in till stan framåt eftermiddagen för att äta sushi tillsammans med Sofie men självklart så var restaurangen stängd. Så det blev en kebabrulle på Milano istället. Efter detta drog vi vidare till Pernilla för att sätta igång förfesten och dit kom även Caroline efter en stund. Sen hade vi en kväll i Skövde framför oss, bussen dit var packad och nu syftar jag på båda betydelserna av det ordet. Haha! Hade en helt okej kväll, kunde varit roligare men kunde också varit sämre. Var väl inte riktigt det draget vi hade hoppats på men vi träffade en del skönt folk och karusellerna var inte alls tokiga. Kvällen slutade med att J kom och hämtade upp mig, jag tillbringade även natten och halva gårdagen hos honom.

Igår vaknade jag som sagt upp hos J, mysigt. Vi gjorde inte så mycket mer än att ta det lugnt och äta hos honom innan vi åkte hem till mig för lite fix och trix. Sedan kom Daniel, Johan och Frida hit och tillsammans så satte vi oss och åt allihop innan vi gick iväg till Amanda & Caroline där en kväll med krök, spel och singstar väntade. Skitkul! Och gårkvällen slutade med att J sov hos mig.

Nu har jag hela dagen framför mig och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. J åkte nyss hem och jag har hunnit röja upp lite i rummet samt få i mig lite "frukost". Vi hörs senare sötisar, puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

SV; Vad roligt , hur är det med dig då? :)

2011-08-28 @ 16:42:51
URL: http://ffinasteeduw.blogg.se/
Postat av: elin ernvid

mr j haha vad gullig du är ida! Saknar er:D puss

2011-08-28 @ 20:55:06
Postat av: Malin Rosén

Fin blogg :D

2011-08-30 @ 11:31:18
URL: http://vinnarbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0