You make it so hard to do

Trash, trash, trash.. Kände mig som ett pack idag när vi skulle ta oss från Johan till stationen i Grästorp. Iklädd mina rosa flodhästbyxor, rött linne och Johans gula hoodtröja med gråa ränder. Jag var en färgpalett helt enkelt. Mamma hämtade mig, Amanda och Daniel på resecentrum i stan vid halv tolv för att sedan dra förbi drive in på donken. Mums! Vi var sedan iväg i Levene för att lämna av Daniel så det blev en liten roadtrip så här dagen efter. Nu är jag helt slut och jag har gått och blivit sjuk under natten som grädde på moset. Har världens halsont och snuva och jag som ska jobba hela veckan med start i eftermiddag. Bra jobbat Ida!

Funderar väldigt starkt på att ta en powernap nu. Fryser något otroligt så att krypa ner under täcket vore inte helt fel. Vi kanske hörs innan jag sticker och jobbar. Annars får ni ha en mysig Söndag. Puss

Kommentarer
Postat av: Marina

sv: Jodå, jag är lite seg med att svara bara :) Koftan är från cubus och halsbandet från bikbok! Tack så jättemycket! :)

2011-08-07 @ 17:10:46
URL: http://baramarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0