Your sight come flashing by

Godmorgon, jag vet att klockan är strax halv ett men jag vaknade faktiskt inte för så länge sedan. Sa precis till min mamma att jag tror inte jag har sovit såhär länge någon dag än i sommar. Känns lite konstigt. Men å andra sidan mår jag sämre idag så jag behövde nog den sömnen. Har verkligen drabbats av en dunderförkylning. Därför fick jag sjukanmäla mig idag, inte kul att tappa timmar/pengar. Men så är det.

Nu ska jag dricka upp mitt gröna te. Tänkte vara lite extra snäll mot min hals nämligen. Egentligen är jag bara förtjust i lukten av te och inte smaken. Men nu ska det ner. Puss

Kommentarer
Postat av: IDA

Tack detsamma, snyggt namn har du också! ;)

2011-08-08 @ 14:10:59
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för tipset!

Du skulle inte kunna lägga ut en bild på din locktång? :)

2011-08-08 @ 16:31:41
Postat av: Hampus Lindholm

Elegant och clean bild du!

2011-08-15 @ 16:04:02
URL: http://hampuslindholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0