And I still want to believe..

Trots att jag somnade vid tolv igår, vilket är tidigast på väldigt länge så var jag mer död än vanligt när larmet ringde vid sex. Huvudet dunkade och kroppen typ skakade, kunde inte resa mig upp så det var bara att luta huvudet tillbaka igen och somna om. Vaknade sedan runt tio igen, har fortfarande ont i huvudet men inte lika mycket. Tror jag har fått för lite sömn de senaste dagarna, som jag sa i ett tidigare inlägg, har slarvat med sömnen!

Nu ska jag försöka ta och fixa mig någon liten frukost, om jag får för Daisy rättare sagt som just nu har lagt sig mitt på min bröstkorg, gosigt men lite för mycket hår i ansiktet..

Kommentarer
Postat av: Simon

Sööö-ö-ö-höö-öö-t

2011-02-22 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0