If I said my heart was beating loud

Efter 3 timmars pluggande och en dusch har jag nu tagit en shake och lagt mig till rätta i sängen. Kom på att jag har en och en halv timmes sovmorgon imorn, känns rätt gött! Lika gött att veta att webanalysen samt powerpointen är helt klar. Ett mindre arbete som ska vara klart i veckan, check!

Fick ett erbjudande ikväll också från ett par killar om jag kunde designa en header åt deras filmblogg. Vilket jag tog på mig med villkoret att jag gör det när jag har tid. Alltså kan inte ens mitt största intresse få mig att koppla av, åh blir galen på allt som måste göras hela tiden..


Kommentarer
Postat av: Simon

Sjukt bra blogg!

http://idasvfoto.blogg.se/ in my <3 :)

2011-02-01 @ 22:16:03
Postat av: Anonym

Halloj, nu är vinnaren dragen på min blodd! ta en titt, vem vet det kanske blev du som vann! :)

2011-02-02 @ 08:10:46
URL: http://hotnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0