I'm gonna hit the highway

Direkt när jag kom hem från skolan tog jag tag i att städa upp i rummet mitt och kom då på att ni inte har en aning om vart jag befinner mig i princip varje gång jag bloggar. Det passade ju så bra då att knäppa ett par bilder ifrån olika vinklar när jag ändå höll på att få det lite mysigt inför kvällen! All engelska blev gjord idag och även fast jag inte var så förberedd så fick jag VG vilket kändes illgött. Har nu ett manus kvar att skriva denna veckan samt en svenska uppgift. Tänkte försöka att få lite gjort på någon av de och sedan tror jag att jag ska starta första avsnittet av Glee, har övervägt och jag ger det en chans!


Kommentarer
Postat av: viktoria - Marks största blogg!

ditt rum är super mysigt :)



har din dag varit bra? :)

2011-02-09 @ 21:34:40
URL: http://viktorias.nu
Postat av: Jia

Jättefint rum du har.

2011-02-10 @ 10:04:54
URL: http://jiaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0