I'm on the right track baby

Stressad som vanligt ska jag nu ta och dricka upp min shake och vitamindryck innan jag snörar på mig conversen och slänger på mig jackan för att dra ut och bli upphämtad av Amanda. Har en tre timmars lektion framför mig, rörlig bild, säger inte jippi till det precis. Vad jag fått höra ska vi se på en film som vi sen ska göra en analys på och eftersom jag inte gjort de två tidigare analyserna måste jag göra den här. Ber till gud att det är en enkel film för jag suger bokstavligt talat på sånt här. Aja vi hörs senare under dagen, som sagt är en aning stressad!

Kommentarer
Postat av: jen

Hej vilken mysig blogg(=

Jag har en frågestund i min blogg just nu där du kan ställa din fråga / Åsikt eller bara tycka till om nånting,

vad ska krävas i en blogg för att JUST du ska läsa den ? (=



Hoppas du kan ta den en 5 minutare och gå in i min blogg och va med (= ..

2011-02-24 @ 11:30:41
URL: http://jenniferxo.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

går du andra året eller? :)

2011-02-24 @ 13:35:29
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0