Kept us awake with wolves teeth

Skit, skit, skit... jag har fått tillbaka mina magkrämpor! Åh! Om ni inte visste det så hade jag kramp i magen titt som tätt som pågick i 4 veckor innan jag åkte till Thailand, alltså i höstas. Det gick sedan över andra veckan när jag var i Thailand och det var såå skönt! Men nu verkar den ha kommit tillbaka igen. Det gör jätteont! Tjejer om ni tänker på den värsta mensvärken som går att få plus lite värre, ungefär så känns det. Det hugger till i magen helt utan förvarning och så varar det i ca 5 sekunder sen är det över osv. osv. Hoppas inte det håller i sig i 5 veckor igen bara!

Håller på att jobba på en ny header dessutom, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv; Dt blir alltid snyggt när du är med! Jag diggar dig med.

Hoppas kramperna går över snart!

Puss <3

2011-02-14 @ 20:12:24
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0