Min dröm

Min största dröm just nu är att efter sommaren 2012, alltså efter att jag tagit studenten, åka till Thailand och bo där i ca 6 månader. Samtidigt som detta är en dröm är det även min framtidsplan. Drömmen delar jag tillsammans med Amanda Sörensen, sedan drygt ett år tillbaks. Mormor & morfar har nämligen en lägenhet i en stad som heter Hua Hin sedan 25 år tillbaks (om jag minns rätt) och det är här vi hoppas kunna bo under vår vistelse, vilket självklart skulle underlätta en hel del. Kontakter där nere är redan klart och sparandet har börjat starta lite smått..

Som Nick Jonas en gång sa "Dreams are reality waiting to happen" vilket detta precis är!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag längtar så sjukt mycket! kommer bli underbart :)

2011-02-01 @ 21:43:15
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/
Postat av: Ditt största FAN <3

Alltså...Wow, din blogg! You blew my mind!

2011-02-01 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0