Mitt favoritminne

Har många underbara minnen och kan inte direkt säga att jag har ett favoritminne. Men en upplevelse som jag alltid kommer minnas är när jag för första gången åkte ensam till Öland med mina kompisar. Det var i somras och jag åkte dit med Amanda och Sebastian. Det var verkligen jättekul att uppleva. Vi grillade på Raukarna, spelade minigolf, hyrde trampebil, "lärde känna nytt folk" och hade det allmänt kul helt enkelt.
Jag hoppas även på att få åka dit ensam i sommar igen tillsammans med mina tjejkompisar. Vilket skulle bli ett nytt minne för livet.

Kommentarer
Postat av: amanda

ååh så underbart :D det va verkligen super kul! hoppas på många nya "spännande" upplevelser där i sommar hahaha ;)

2011-02-05 @ 16:08:24
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0