I'm flying across the floor

Har kollat över statistiken lite på omröstningen jag hade igår och de kategorierna som leder är Citat & tankar samt Ida tipsar så jag kanske får ta och satsa lite mer på dessa då. Citat och tankar har jag en hel uppsjö av så det ska väl inte vara några större problem att slänga upp iallafall ett om dagen.

Nu har jag förövrigt fått i mig lite mellanmål samtidigt som jag lagt upp en plan för helgen. Tänkte köra på utgång i morgon med Amanda och Lina för att sedan ha en mysig hemmakväll på Lördag med en film eller två. Vår nya soffa kom idag och att inviga den är ju ett måste.

Nu ska jag städa upp lite i köket och göra mamma glad! Efter det ska jag ta tag i matten, siktar på ett G denna gången!
Vi hörs, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0