We were strangers in the night

Har slagit på mys-mode nu genom att ha tänt 7 levande ljus och släckt ner i rummet samt satt myslistan på repeat. Känner att jag börjar få ont i halsen vilket definitivt inte kommer lägligt nu! Men jag ska allt klara av mitt sportlov ändå, trots förkyldning! Snart kommer mamma hem från jobbet samt Ica med en massa godis så blir väl antingen att se någon film ihop eller så lägger jag mig till rätta i mitt mysrum och slår på Glee! Har inte kommit någon vart med det ännu..

Bjuder iallafall på en bild på en osminkad Ida i ett rum fullt av levande ljus.
Ha en bra söndagskväl! Puss

Kommentarer
Postat av: Ntherese

Hej, var med och tävla i dagens blogg och vinn fler läsare till din blogg!:) direkt länk;

http://detjagbrinnerfor.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-vinnare.html

2011-02-13 @ 21:10:03
URL: http://detjagbrinnerfor.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare

Du ser så bra ut, jätte fin :) Tänk om man hade fått vara din kille (A)



puss din hemliga beundrare

2011-02-15 @ 00:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0