You beat my drum hard

Har precis ätit en god middag tillsammans med hela familjen, vi firade Evelina lite granna då hon fyller 13 imorgon. Hon fick bl.a. tre nya spel till sitt Wii så det lär väl bli ett hej dundrande liv där ute snart. Vilken tur då att jag, finurlig som jag är, kom på att jag borde byta ut mina högtalare i mitt rum till de vi har ute i tv-rummet som vi ändå skulle ta bort snart. Så nu äntligen kommer jag få ett bättre ljudsystem än det innan! Ska alldeles strax återgå till allt sladd-arbete, rena rama ormboet av sladdar, trassel.

Lina hängde med hit en snabbis efter skolan och vi fick då gjort en powerpoint presentation bara sådär! Det kändes sjukt gött att äntligen bli klar med ett skolarbete som hängt i så länge nu. Dock är det bara att gå på nästa senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0