A life for you

Har inte uppdaterat sen jag kom hem, men jag är iallafall vid livet.. till viss del åtminstone. Är sjukt trött hela tiden, har väl inte riktigt kommit ikapp sen resan antar jag.

Gårdagen spenderade jag först ett par timmar i stan med amanda över en fika och massa "catch up talk" och senare blev jag upphämtad av lina som sov över. Hon är fortfarande kvar här dessutom, pyser om ca en timme gör hon dock och då ska jag skala potatis, där ser man! Familjen Svensson ska nämligen ha julbord ikväll, bara lite försenat sådär.. mumsigt!

P.S Ska slänga upp lite bilder från Thailand så fort jag har tid också hade jag tänkt!

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Mysigt att äntligen få träffa dig igen :) Har saknat våra ''stunder'' ;) <3

2011-01-08 @ 15:46:34
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0