Buy all the hapiness you can

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut? Ja, mycket.


Något du aldrig kommer att glömma? Resan till Thailand, alla roliga stunder med mina vänner, Öland med Amanda & Sebastian och många fler minnen!

 

Höll du några av dina nyårslöften? Haha, ja faktiskt! Att jag skulle skärpa mig och försöka få till snygga naglar. Världens tråkigaste nyårslöfte men jag höll det.

 

Dog någon som stod dig nära? Nej.

 

Vilka länder besökte du? Thailand (& Tyskland)

 

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Mer glädje och mindre missförstånd och annat onödigt.

 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Massor, 31 maj, 11 juni, 22 oktober, 8 november, 13 december, 31 december m.m.

 

Vad var din största framgång 2010? Mina vänner och troligtvis mitt blonda hår, haha!

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag kommer faktiskt inte ihåg.. vad dum jag känner mig!

 

Största misstaget? Att förlita sig på fel personer.

 

Har du skämt ut dig? Absolut, flertal gånger..

 

Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Dubbelt upp, av olika anledningar dock.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Massvis! Mina vänner, min familj, händelser & roligheter.

 

Vad fick dig att må bra? Mina vänner och musik!

 

Vad spenderade du mest pengar på? Fika, det ligger klart högst upp!

 

Bästa köpet? Oj! Mina ringar tror jag, används nästan dagligen! Samt min iphone & kamera.

 

Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på minnesvärda stunder & levt för stunden.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt på konsekvenser och oroat mig i onödan. Förlitat mig på folk för snabbt. Misstolkat och missförstått och allt slarv i skolan under vårterminen.

 

Hur tillbringade du julen? I Thailand tillsammans med familjen och underbar personal!

 

Favoritprogram på TV? Kollar knappt på tv, endast MTV men det är inget program så jag svarar väl vet inte.

 

Bästa boken du läste i år? Hm, har nog inte läst någon speciellt bra bok i år.

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Iphone.


Något du önskade dig men inte fick? Nix.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inte vad jag kan komma på. Vore isåfall mer sanna personer.


Vilken kändis var du mest sugen på? En av de är Zac Efron.


Vem saknade du? Ingen speciell.


Den bästa nya personen du träffade? Hm, har träffat sjukt mycket nytt folk under 2010! Både bra och dåliga, men de bra överväger. Kan inte peka ut någon speciell dock.


Har du fått några nya vänner? Ja det har jag. Både från sverige och utomlands.


Har du förlorat en vän? Ja. Men frågan är om man då kan kalla det för en vän?


Har en vän gjort något dumt mot dig? Ja, sannerligen.


Har du gjort något dumt mot en vän? Det har nog hänt att jag har.


Hur har din kärlek varit 2010? Bättre, men rätt mycket upp och ner.


Blev du kär i år? Nja, typ.


Har du strulat med någon? Ja.


Har du sagt jag älskar dig till någon? Nej.


Har du haft ett förhållande? Ja.


Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? I like it - Enrique Iglesias, Alejandro - Lady Gaga, Dancing on my own - Robyn, Love the way you lie - Eminem ft. Rihanna och alla Kesha låtar.. dessa är typiska 2010 hits.


Har du hittat någon ny favorit låt? Yes, en hel del. Crazy beautiful life - Kesha, Cheers (Drick to that) - Rihanna, Tonight - Fm Static, Double vision - 3OH!3, Hummingbird Heartbeat - Katy Perry m.m.


Hatar du någon på din skola? Ja, det finns det allt.. ogillar åtminstone.


Har du gjort något framsteg? Om det är syftat på skolan så är svaret ja. Även utanför skolan, Ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0