Snabbt självporträtt

Fyller 18 år den 20 april och bor i ett litet samhälle i Lidköping som heter Stenhammar och har gjort det hela mitt liv tillsammans med min familj som består av pappa, mamma och två små systrar. Vi driver även en uppfödning av katter, rasen Helig Birma. Just nu har vi två goa tjejer som heter Daisy och Bianca. Mer om dem hittar ni på giacominas.se, en hemsida om uppfödningen.

 

Mitt intresse för foto började när jag fick min första system kamera en Sony a 100, våren 2008. Men nu är jag en stolt ägare av en Canon 500D! Min fotoinspiration varierar väldigt mycket den senaste tiden då jag börjat lägga ner mer tid på design i olika former. Jag har redan fått göra ett par bloggdesigner och även fått sätta mina kunskaper på prov ute i allmänheten då jag har fotat samt designat affischer, matchblad, spelarkort/lagfoton m.m. åt IBK Lidköpings Dam A lag och flicklag.

 

Min fritid ägnar jag tillsammans med vänner, fotar, designar, redigerar och spenderar alldeles för mycket tid framför datorn. Musik är också något som alltid har betytt mycket för mig! Jag lyssnar dagligen, på hög volym, jätte hög volym. Jag klarar inte av tystnad och speciellt inte när man är ensam, då ska det dunka och dåna högt! Jag älskar att roa mig med mina vänner och det bästa som finns är när man skrattar och beter sig barnsligt tillsammans.

 

Jag avskyr folk som är dryga och som klassar sig högre än andra, måste även erkänna att jag ser ner/har fördomar om vissa personer. Jag har ingen alle rgi förutom att jag är lite finkänslig mot mjölk vissa dagar/perioder. Pannkakor är något av det värsta man kan äta, är inte så förtjust i popcorn och julmust heller. Har precis lärt mig att tycka om Té men föredrar hellre varm oboy! Just nu går jag på någon sorts diet för att uppnå ett av mina nyårslöften, men bantar absolut inte. Något som jag inte tål är folk som ät-strejkar för att de vill bli smala samt för att de inte är hungriga. Mat är ett måste här i livet! Älskar när folk är på energiskt humör och verkligen visar det, tycker även att inslag av en viss oseriös sida ska våga visas i vardagen.

 

Detta får duga som ett litet snabbt självporträtt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0