Fall for you, over again..

Avslutade en mycket mysig kväll med Amanda & Lina för snart två timmar sedan. Kvällen har bestått av matlagning, (Tacos) och filmmys (Knight and Day) samt enormt mycket skratt och fjanteri, vilket vi är bra på.. Tycker om er väldigt mycket! Filmen tyckte jag dock inte lika mycket om, hade förväntat mig mer.. satt och skratta igenom nästan hela filmen, har inte något bra svar på varför men det var vad jag gjorde iallafall. Älskar i vilket fall som helst Cameron Diaz, tur hon spela huvudroll.. det räddade den från att gå från sådär till urdålig iallafall!

Nog med tjat, är övertrött och vet inte vart jag ska göra av min energi. Som för övrigt töms när som helst. Imorgon ska jag träffa Samra för första gången på 5 veckor. Efterlängtad tjej det där!

Bjuder på tre osminkade "ska snart sova" bilder.
Puss, godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0