Min dag

Började inte jättebra, med stressad morgon och buss-miss m.m. men den blev rätt bra tillslut iallafall! Hände lite små sjuka grejer/sammanträffande som egentligen inte ska kunna hända men bortsett från det så var den ganska normal. Blev klar med min stilleben i fotografisk bild och fick bra credit för den, känns bra!

Fick även med mig Lina hem från skolan så vi tog bussen till Stenhammar och gjorde varma mackor & nudlar. Blev en hel del fjanteri och prat också, vilket vi tjejer är experter på! Vi fick även kläm på det där med individuella val inför år 3, äntligen!! Så nu blir det Webbdesign & Företagsekonomi i första val.

Nu har jag precis ätit lite kvällsmat och fått fart på kalendern här i min kära macbook! Har inte riktigt haft intresse att kolla den förrän idag när jag såg en tjej använda den, det såg smidigt ut. Kanske sköter jag den bättre än min vanliga almanacka som ligger längst in i skåpet? Hm..

Nej, nu säger jag godnatt för idag och drar på filmen "He's just not that into you"
Puss





Kommentarer
Postat av: Lina

Mysig kväll ;*

2011-01-25 @ 20:19:58
URL: http://withtasteoflies.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0