Min favoritmusik

Jösses! Jag har väldigt blandad musiksmak.. en bred stil med andra ord. Jag lyssnar väldigt mycket på det senaste som kommer ut på MTV t.ex. och dras kraftigt mot Katy Perry, Kesha, Miley Cyrus, Beyoncé, Rihanna, P!nk, Britney Spears... "flickidolerna" med andra ord. Men jag står för det, jag älskar deras texter och låtar. De flesta av dem iallafall.

Lyssnar även en hel del på FM Static och 3OH!3 för tillfället. Två grupper ni borde kolla upp om ni inte gjort det! Och ett litet tips från mig är att inte bara lyssna på hitten av en artist/band/grupp. Kolla upp resten av deras musik om ni hittar något mer bra.

Länkar tre av mina spotify listor så kan ni kika om ni har lust!

gott & blandat
FM STATIC
3OH!3 – Streets Of Gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0