Sometimes you gotta look closer

Tänkte ta och tipsa om en väldigt bra hårprodukt från Aussie som jag precis börjat använda! Det är en hårinpackning för skadat, slitet och utsatt hår. Du gör som du gör med vanliga hårinpackningar, i med den i håret efter schampoonering  och låt sitta i 3 minuter då du bara sköljer ur den. Mitt hår var verkligen jätteslitet innan jag började använda mig av Take The Heat och jag märkte skillnad redan efter första användningen. Den ligger runt 100-lappen i pris men det var den absolut värd om du vill slippa gå till frisören som bara kommer kapa din äntligen långa hårlängd!
Bild från Aussie

Kommentarer
Postat av: Kajsa

På vilket sätt har du märkt skillnad på håret? :)

2011-01-29 @ 23:30:17
URL: http://fashiontrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0