This ain't no one man show

Vaknade upp på rätt sida idag, inte för att jag inte brukar det men jag kände att jag var extra pigg och glad idag. Hoppas det håller i sig hela dagen bara! Ska nämligen testa på sushi för första gången i mitt liv tillsammans med Lina. Det ska bli spännande! Efter detta ska vi vidare på en fotoutställning inne i stan vilket också lär bli lite spännande. Sen är Linas mamma väldigt snäll av sig som hämtar upp oss och kör oss tillbaka till Jung där jag ska spendera natten. Mycket på schemat idag alltså, det kommer bli kul!

Nu ska jag äta upp min frukost och sen börja tänka över en outfit.

Kommentarer
Postat av: Therese Ejenstam

Allt bra?:)

2011-01-29 @ 13:59:35
URL: http://browntess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0