Come and pick me up

Efter två dagar in på min fjärde termin så känner jag verkligen att jag börjar få ett rätt bra grepp om skolan. Äntligen! Det enda ämnet jag inte ligger i fas i är väl matten och det är B kurs så det är inte helt lätt. Men jag ska allt nå mitt G i det ämnet också. Annars har ju psykologin och även engelska B dragit igång nu och det känns väldigt nytt. Speciellt i psykologin där det är massor av nya människor.. Engelskan är det också nya människor men samma lärare, tack för det!

Vad jag ville ha sagt var att skolan rullar på, samt mina tankar och funderingar. Åh! Blir så trött på att man alltid ska dra slutsatser över allting så snabbt man har chansen.. varför inte luta sig tillbaka och bara se vad som komma ska? (Pratar naturligtvis inte om skolan just nu) Förstår inte varför jag alltid ska göra det jobbigare än vad det är..

Nej nu ska jag luta mig tillbaka och fundera vidare (givetvis)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0