You make me wanna say it

Känns bra att jag hjälpt en kompis med hennes bloggdesign idag! Blev rätt bra också, om man jämför med grunderna som blogg.se ger ut.. är ju alltid kul att ändra lite. Imorgon ska bvi fota bilderna som sedan ska läggas in i headern och sen är det lilla projektet klart.

Har spenderat största delen av dagen i min säng med datorn om man bortser från de 30 minuterna då jag stod i duschen! Har ca 1000 bilder från Thailand som jag skulle tagit tag i idag men det blev icke så, började kolla igenom men avbröts lika snabbt.

Det är förövrigt sjukt att jag är så partytaggad som jag är. Det kryper riktigt i fingertopparna. Vill bara ut och ha riktigt kul med mina vänner eftersom det var så länge sen nu! (5 veckor) Jag väntar otåligt tills nästa bästa tillfälle vilket bara måste bli till helgen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0