Best thing I never had

Såg att jag fått två frågor under gårdagen så tänkte passa på att svara på dessa nu. Det är alltid kul att få kommentarer som innehåller frågor så fortsätt med det!

Den första frågan är från Milla som undrar om jag har pojkvän.
Nej Milla och alla andra där ute som undrar. Jag har ingen pojkvän. Ida är nu singel.

Den andra frågan är från Amelia som undrar hur man får rubriken på inläggen centrerad.
Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Alla design frågor ligger uppe på den här hemsidan som är jättebra. Men eftersom du skrev att du hade letat och inte hittat så har jag letat upp inlägget åt dig. HÄR står det exakt hur du ska göra. Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0