Cause you are my dream

Tar alldeles strax bussen till Vara för att möta upp Daniel en sväng. När jag är tillbaka i stan ska jag till ICA igen för att handla ett par grejer till som vi glömde igår. Kvällen har jag inte planerat vilket troligen leder till ännu en kväll i soffan framför Gossip Girl. Känner att jag verkligen behöver sysselsätta mig, komma ut och göra nåt för jag blir helt förslappad av att bara vara instängd här i huset. De kommande dagarna lär pigga upp mig. Frågan är om min syster hittar något som hon kan sysselsätta sig med, hon är ju nämligen på samma bana - mat, GG, sömn.

Nu ser jag att det är dags att snöra på sig skorna och slänga väskan över axeln. Bussen går in mot stan om 10 minuter och jag borde redan vara på väg. Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin bild! =D

2011-07-05 @ 21:02:31
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0