Ever since I knew your power

Nu sticker jag alldeles strax ut på ännu en promenix, var nämligen ute på en powerwalk för några timmar sen. Men nu ska jag få sällskap av Amanda och vi ska snacka igenom en del saker osv. Otvättat hår med äcklig utväxt döljs av min kära keps som jag köpte mig i början av sommaren men som jag helt glömmer av att jag har. Ansiktet är näst intill osminkat och mina kläder är inget att hänga i granen. Svarta shorts, vitt linne och en svart kofta. När jag kommer in igen ska jag försöka somna med detsamma så jag orkar med morgondagen. Har en del på schemat då nämligen. Först 5 timmars jobb sedan ett par timmar i frisörstolen - hela håret ska slingas den här gången och sedan blir det förfest och utgång med härliga personer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0