I'll be rocking these streets

Efter en lugn dag hemma med min syster som har bestått till mesta dels av matintag. När den här veckan är slut så kommer både kyl och frys vara helt länsad om vi fortsätter så här. Men ska försöka komma ut på ett par promenader också så att åtminstone det dåliga samvetet försvinner. Ska även jobba imorn, fick ta syrrans pass och eftersom jag inte har något planerat för morgondagen så tackade jag ja. Börjar klockan 9 och jobbar till 16. Sen får vi se hur jag tillbringar kvällen, troligtvis ensam med en film. Den här kvällen ska jag dock tillbringa tillsammans med Daniel och hans kompis Johan som alldeles strax kommer förbi. Det blir chokladpudding bl.a. då min söta syster ställde sig och gjorde detta nyss. Det gäller ju att dela upp matlagningen, varannan är ett bra alternativ! Nu ska jag kika vidare på MTV World Stage: The Black Eyed Peas. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0