Up and down, you're all around

Nu sticker jag iväg till Göteborg med min familj i hopp om att hitta något snyggt. Vill inte spendera alla mina pengar idag men något får allt gärna hänga med mig hem. Senare idag ska jag börja packa inför de kommande dagarna som spenderas på Tjörn med mina vänner. Jag hoppas verkligen att trippen blir lika bra som jag förväntat mig hela sommaren, trots alla omständigheter som dykt upp nu det senaste. Men det blir vad man gör det till och jag ska göra mitt bästa. Det har jag lovat mig själv. Det kommer troligtvis inte bli någon uppdatering förrän jag kommer tillbaka på torsdag. Det beror på om det finns någon mottagning där borta, vilket jag hört att det inte ska finnas. Vi får väl se när jag dyker upp helt enkelt, ni får ha det superbra tills vi hörs igen! PUSS

Kommentarer
Postat av: Fans

Hej, asså jag fattar ingenting om den hemsidan du tipsar oss om. Hur gör man så man kan ladda upp 600 bredd bilder( när jag gör det kommer inte hela bilden med ) så man typ trycker ut menyn längre ut så man kan lägga in större bilder? Kan du inte göra ett inlägg om detta, din blogg är ju så perfekt! P.s vad använder du för "typsnitt" ?? Kram

2011-08-01 @ 18:26:32
Postat av: Malin

Sv. Tack så mycket blev klar med den sent igår så det var kul att höra :) Snygg outfit, gillar linnet!

2011-08-04 @ 12:11:29
URL: http://morephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0