The don't understand you

Nu sticker jag alldeles strax till jobbet, är back on track igen efter ett par veckors uppehåll. Seg som kola är jag dock så vi får väl se hur bra jag presterar idag. Vädret är ju en stor fet tumme ner så det blir väl rätt lugnt kan jag tänka mig. Jobbar till klockan fem och därefter ska jag skynda mig hem för att sedan kila iväg på kusinkalas vid sex, Josef har nämligen fyllt 17. Så min uppdatering kan bli lidande idag, så ni vet. Om vi inte hörs förrän sent ikväll så önskar jag er en grym lördag! Pussar

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Nu har jag startat en ny tävling där man kan vinna en valfri vara från gniztra.com

Dom har allt från smink och kläder till djursaker och teknikprylar.

var gärna med :) Kram!

2011-07-23 @ 12:02:16
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0