Don’t want to be stuck in the past

Dagen började riktigt bra igår, fick tankarna på annat när jag tillbringade de första fem timmarna på jobbet. Jag cyklade sedan in till stan vid två för att få håret slingat så nu är håret i en jämn färg vilket betyder att nästa gång kan jag slinga igenom hela håret utan fula nyansskillnader. Planerar att göra detta om en månad cirka.

Kvällen började också bra med en förfest hemma hos Amanda tillsammans med Pernilla, Elin och Sofie. Vi drog sedan in mot stan för att inta stadt och samt möta upp Daniel och hans kompis Olle. Sedan ballade allt ur. Alla hamnade i tårar och även i annat. Den jobbigaste natten på väldigt länge. Vill dock tacka för allt stöd jag fick!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Du passar sjukt bra i att ha håret så!

2011-08-09 @ 10:23:51
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0