There goes the light

Ber så hemskt mycket om ursäkt för den totalt värdelösa uppdateringen. Kan meddela att den inte gått i graven eller så utan jag har bara haft en hel del för mig nu de senaste dagarna. Tänkte sammanfatta här nedan:

Onsdag: Efter att ha städat huset kom Amanda, Sebastian och Mikael förbi mig på kvällen och hjälpte mig koppla in förstärkaren och högtalarna. Vi åkte sedan in till stan då Sebastian precis fått körkort. Det blev bl.a. en god pizza där inne. Sen fick vi för oss att dra och bada då vädret var helt underbart så vi åkte och köpte med oss jordgubbar i väntan på att Johan skulle komma och göra oss sällskap. Vattnet var asvarmt så t.o.m. jag doppade mig. Sedan drog vi hem till mig och spelade monopol. Jag och Johan hamnade sen i soffan framför 2012 innan vi gick till sängs.

Torsdag: Vi vaknade upp runt elva tiden och la oss med detsamma till rätta i soffan framför MTV. Där stannade vi ända till halv tre då vi började fixa upp oss för att sen hämta upp Amanda och sen Daniel inne i stan. Sen bar det hem till mig igen för att fixa det sista innan festen kunde dra igång. Det var en askul kväll med sjukt grymt folk! Johan sov över igen och även Daniel. Slänger upp bilder i ett nytt inlägg!

Fredag: Daniel kom in och väckte oss runt halv ett då det var dags att fixa frukost. Vi hamnade ännu en gång i soffan men nu för att kolla klart på 2012. Efter det hjälpte Daniel oss att klippa gräset och Ellen lagade mat medan jag och Johan bokstavligen talat tog det lugnt. De åkte sen hem strax innan fem och lämnade mig här alldeles själv. Nej men idag är det min tur att vara instängd på rummet, i min ensamhet. Ni får ha en skön fredagskväll allihop, ska bli bättre på uppdateringen nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0