Your touch's so foreign

Smält choklad och bananpengar, mums! Ligger i soffan och tar det hur lugnt som helst, känner att jag börjar bli riktigt trött. Ellen ligger halvt deckad i soffan redan. Men innan jag kryper ner i sängen bör jag göra ett röj där inne, kläder och saker överallt. Har ju inte haft någon tid alls att ägna åt städning i det rummet.  Nej ikväll ska jag somna i ett snyggt och fräscht rum.

Imorn hade jag tänkt att kolla över lite kläder som jag vill ha med mig till Alanya. Som ni säkert redan sätt här uppe till höger så åker jag dit på onsdag. Då kommer det bli ett blogguppehåll på en vecka tyvärr men sen är jag fit for fight och back on track igen. Räkna med det. Dock börjar jag jobba också då så uppdateringen kommer komma lite i andrahand, igen, vilket är tråkigt.

Nu ska jag vänta ut mina 18% som återstår av mitt batteri på datorn och sen tänker jag ta tag i rummet. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0