Addicted and just can't get enough

Bild från igår, jag, Mikael, Amanda och Lina.

Ingen uppdatering igår p.g.a. att hela dagen ägnades åt förberedelser inför karnevalen. Vår klass var typ något "Fever Ray" nästan ingen fattade vad vi var och som sagt, det var knappt att jag heller gjorde det. Jag hade iallafall till största del en riktigt kul kväll med härligt folk. Kom hem runt halv ett inatt och sov djupt fram till halv elva i morses.

Den här dagen har spenderats en snabbis in till stan först för att göra ett prov men det krångla med läraren och grejer så det drogs ut jättelångt. Tillslut hittade vi läraren och fick provet överstökat. Idrottsprov lär ju inte vara nåt på min starka sida iallafall... Åkte sen hem en snabbis för att fylla magen och sen ner till frisören på en gång igen. Så nu är håret nyslingat och fräscht, lagom inför student, skolavslutning, midsommar m.m. Kanske slänger upp en bild senare, annars.. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0