From my waist to my head

Ligger i sängen och är fullkomligt utmattad just nu. Vaknade runt elva då jag gjorde mig en riktigt nyttig frukost samt kollade på Gossip Girl. Efter det tog jag fram locktången och fördrev de kommande timmarna tillsammans med den innan det var dags att ta bussen in till stan och möta upp Lina. Eleverna på De la Gardie tog studenten och det var ett riktigt stohej kan jag meddela. Alla fina klänningar, all musik och all glädje.. blev så oerhört sugen på att släppa loss att det är sjukt. Ungefär en vecka kvar och sen väntas en sjukt bra midsommarafton i Smögen! På tal om Smögen fick jag reda på att Johan får ta emot besök vilket underlättar en del nu i sommar. Iallafall, när jag kom hem så snörade jag på mig mina skor och satte hörlurarna i öronen och begav mig sedan ut på en rask långpromenad ute i Sjölunda på ca 50 min, sååå skönt. Nu lär jag sova skönt sen!

Imorgon väntas jobb 15.00-22.00 och innan det en lång sovmorgon. Får se om det blir någon uppdatering med andra ord. Om inte så ha det asbra tills vi hörs, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0