I can reach my tomorrow

Du heter: Ida Maria Svensson


En låt som när du är ledsen sörjer till: När jag är ledsen eller på dåligt humör brukar jag föredra att lyssna på glad musik eller favoritmusiken för tillfället. Har  nog ingen speciell depplåt.


En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig: Navigate me - Cute Is What We Aim For, Party Rock Anthem - LMFAO, Overprotected - Britney Spears


Beroende av:
Min iPhone, smycken, spotify, pengar, vita converse, foundation/concealer m.m.

Vad tror folk om dig?
Jag tror att folk från mitt förflutna alltid ansåg mig som väldigt blyg och osäker. Konflikträdd och tråkig. Vad jag har hört nu så anser folk mig som ordentlig och hyffsat smart. Ganska framåt. Anses även som prydd av vissa och en del tycker jag verkar säker medan andra anser mig som försiktig.


Stämmer det?
Det där med förflutna stämmer till viss del, jag var sådan som person då om man inte lärde känna mig. Men numera är jag inte sån alls så de personerna har fel uppfattning. Men nytt folk tror väl ganska rätt. Dock är jag varken särskilt säker eller framåt. Det kommer ju mer man lära känna mig.

Något som får dig att må riktigt bra?
Vänner, komplimanger, musik, när folk oväntat hör av sig, pengar, närhet m.m.

Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår,  även brösten ibland.

Hur imponerar man på dig?
Visa intresse och närhet. Var glad och öppen för förslag. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Hej min mobil är trasig så jag har detta nummer tills vidare :) / Gabbe”

Var bor du?
5 minuter utanför Lidköping centrum.

Trivs du där?
Jag trivs bra, det är lugnt och snyggt. Lagom avstånd till centrum osv.

Hur känner du dig nu?
Utmattad och trött men ändå glad.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart, vitt, beige - ljusa/mörka färger. Inget fan av starka färger.

Vad tycker du om fötter?
Har ingen åsikt om fötter. Så länge dom är fräscha och välvårdade.

Vad saknar du i denna stund?
Sällskap av vissa personer.

Hade du en bra kväll igår?
Hade en rätt tråkig kväll igår. Åt, duschade, gjorde inpackning, fixade naglarna, sov.

Är du blyg?
Hamnar jag i en folksamling där jag inte direkt känner någon så blir jag osäker och blyg. Kan även vara blyg inför folk som jag egentligen vill vara hur framåt inför som helst. Det blir som en spärr. Men om man lär känna mig och får mig att känna mig bekväm så är jag inte blyg det minsta.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror att man kan få känslor och ett intresse vid första ögonkastet. Inte kärlek.

Är du nöjd med ditt liv?
Nu är jag nöjd med mitt liv. Mitt självförtroende har vuxit och är hyffsat bra. Jag har fått nya vänner som jag verkligen tycker om. Det går bra på typ alla frontar så jämfört med för några år sen så har jag verkligen åstadkommit något med min livsstil.

Är du bortskämd?
Jag har aldrig sett mig själv som bortskämd, finns massa andra som är mer bortskämda än mig. Men jag har det bra. Det finns de som har det mycket sämre ställt än mig också. Jag vill inte anse mig som bortskämd och jag tar faktiskt illa upp när folk säger att jag är det. Ni kan inte döma efter vad ni vet att jag får.. allt jag inte får/får hjälp med kan inte bara uteslutas.

Vad gör du imorgon?
Imorgon ska jag jobba 9-16 och sen tar jag ledigt i 3 veckor framåt!


Vad är det värsta du vet? Falska personer. Folk som vänder ryggen till. Folk som slutar bry sig utan anledning. Folk som slänger ut meningslösa och elaka kommentarer om meningslösa saker. Dryga personer samt kommentarer är också något jag inte tål. Även folk som tror att de är så perfekta och duktiga och som inte har det minsta emot att visa det. Men folk/vänner som är ointresserade är något av det allra värsta.


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har ett gäng bra vänner och jag har en speciell vän vid namn Amanda som jag känt i ca 5 år. Vi har verkligen haft upp- och nedgångar i vår vänskap. Den största nedgången varade i ca ett halvår för drygt två år sedan men efter att vi löste den har vi varit oskiljaktiga. Älskar alla mina vänner, utan dem hade jag inte stått där jag står idag.

Du samlar på:
Minnen.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Amanda. Berättar precis allt för henne.

När grät du senast?
Oj, minns faktiskt inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Jag skulle dra med mina kompisar på en resa och ha det hur kul som helst. Skulle även shoppa allt jag någonsin önskat mig i kläd- och smyckesväg samt köpa svindyra och bra produkter till ansikte och hår.

Är du musikalisk?
Jag kan inte spela något sorts instrument men jag lyssnar på och sjunger till musik dagligen.

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten! Ibland ett glas med kall mjölk.

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja, när jag var yngre.

Biter du på naglarna?
Nej.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskar dig gumma! :)<3

2011-06-29 @ 18:53:01
URL: http://mylovebelongstoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0