The end of the rainbow

Skulle jobbat från 9-17.30 idag men än en gång var vi för många anställda så fick gå hem vid 13.30. Tur att vädret är så fint och varmt som det är annars hade jag allt blivit lite sur. Men åkte hem och gjorde mig en hamburgare som jag sedan åt i solen innan jag drog på bikinin och la mig ner en timme. Känner mig helt rödmosig om kinderna nu och brännan har bättrats på lite smått. Har precis röjt upp i rummet lite granna och det var verkligen på tiden då det låg kläder och annat överallt. Eftersom jag jobbat och haft så mycket för mig de senaste dagarna så har jag knappt hunnit tillbringa någon annan tid än sömnen i mitt rum. Men nu gör jag sista passet imorn innan jag tar ca 3 veckors ledigt, Alanya i en vecka är inräknat där! Ska bli riktigt skönt att få känna av att det är sommarlov, långa sovmorgonar, sol & bad, kompisar, glass, fest & grill och allt annat det innebär.

Nu ska jag sticka ut i köket och fixa mig lite hallonsorbét och choklad/kokos glass, mums!
Ha det gött i solen, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0