The golden age

Dålig uppdatering och den kommer hålla i sig! Har jobbat i två dagar nu och idag drog jag till Göteborg med familjen direkt efter för att kolla på Ellens träningsmatch. Hon är nämligen på innebandyläger. Jobbar även imorn, torsdag och några timmar på fredag. Imorn har jag planer med Amanda bl.a. tacomys & övernattning. På torsdag ska jag försöka dra in till stan direkt efter jobbet och kolla/hitta något fint till midsommar. Sen på fredag sticker jag och Amanda till Grästorp direkt efter att jag slutat för att träffa Lina och sen ta tåget och bussen vidare mot Smögen där jag kommer tillbringa hela helgen. Sen är det tre dagars jobb igen innan jag har ca tre veckor ledighet. Så de kommande dagarna kommer jag knappt ha tid att uppdatera bloggen. Så ha det bra tills vi hörs igen och om vi inte gör det innan helgen så önskar jag en supergrym midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0