All day, all night

Tog som sagt tåget från Grästorp i Fredags vid två tiden för att bege mig mot Smögen tillsammans med Amanda. Där väntade resten av våra vänner. Planerat skulle vi stanna tills Söndag (idag) men vi bestämde oss hastit och lustigt på fredag natt att dra hem redan på Lördags morgonen med Johan. Olika anledningar men en av de var att camping inte var vår grej helt enkelt. Min madrass gick inte att pumpa upp heller så jag sov på marken, typ. Hälften av mina grejer hade hamnat utanför tältet och i passande tid då ösregnet kom. Det var rätt överskattat hela smögen grejen dessutom, enligt mig.

Kom hem framåt sex tiden igårkväll efter en lång roadtrip med Amanda och Johan då jag gick raka vägen till badrummet för att fräscha upp mig och packa upp all packning. Vi drog sedan in till stan igen för att äta fint och mysigt på Bakgår'n innan vi gjorde ett litet besök hos Pernilla. Nu har jag vaknat till, fått lite mat i magen och ska alldeles strax sätta igång med lite självvård. Ska verkligen fräscha upp mig från topp till tå och efter det ska jag belöna mig med en hallon-cheesecake! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0